Základní služby

Vedení účetnictví a daňové evidence:

  • vedení účetnictví pro právnické osoby a fyzické osoby zapsané v OR
  • vedení daňové evidence pro OSVČ
  • metodika vedení agendy na míru včetně pořízení manuálu dle konkrétního typu zákazníka
  • optimalizace účtového rozvrhu, nastavení analytických účtů a členění
  • zpracování měsíční uzávěrky včetně výkaznictví a reportingu dle potřeby klienta
  • zpracování podkladů pro DPH – záznamní povinnosti
  • ostatní daňové a statistické výkaznictví v souladu s legislativou
  • průběžná inventarizace účtů včetně účetní inventarizace majetku a závazků
  • pravidelné informace o stavu pohledávek a závazků
  • návrhy na řešení pohledávek po splatnosti případně nevymahatelných pohledávek
  • běžné účetní poradenství a konzultace
  • průběžné řešení problémů efektivní formou

Řádné i mimořádné uzávěrky:

  • roční řádné i mimořádné účetní uzávěrky pro fyzické a právnické osoby
  • podklady pro konsolidaci a provedení konsolidace
  • podklady pro zápisy z valných hromad
  • výroční zprávy
  • návrhy na rozdělení zisku dle ovládací smlouvy
  • zprávy o vztazích mezi mateřskou a dceřinými společnostmi

Zpracování daňových přiznání:

  • měsíčně nebo čtvrtletně – vyhotovení řádných i dodatečných přiznání k DPH, souhrnné hlášení k DPH
  • měsíčně nebo čtvrtletně – vyhotovení kontrolního hlášení k DPH
  • ročně – vyhotovení přiznání k dani z příjmu fyzických osob včetně příloh pro instituce sociálního a zdravotního pojištění
  • ročně – vyhotovení přiznání k dani z příjmu právnických osob včetně roční účetní závěrky
  • ročně – vyhotovení přiznání k silniční dani
  • ostatní daňová přiznání – daň z věcí movitých, daň z převodu nemovitosti
  • roční vyúčtování daně právnických osob vybírané srážkou – z dividend
  • zápočty daně zaplacené v zahraničí

Vedení mzdové a personální agendy včetně výkaznictví:

  • zavádění a vedení personální evidence
  • nabídka vzorů pro pracovně-právní vztahy (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody o hmotné zodpovědnosti, ostatní dokumenty dle zákoníku práce)
  • přihlašování a odhlašování zaměstnanců
  • měsíční výpočty mezd pro jakýkoliv typ odměňování nezávisle na velikosti organizace
  • komplexní měsíční výkaznictví a hlášení
  • zpracování evidenčních listů důchodového pojištění
  • roční vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti
  • roční vyúčtování daně fyzických osob vybírané srážkou
  • metodika a návrhy optimalizace pro efektivní zaměstnávání
  • mzdové a personální poradenství
  • mzdové rekapitulace a přehledy – běžné i speciální
  • výplatní pásky s možností úpravy na míru
  • převodní příkazy pro mzdy, odvody, srážky z mezd
  • evidence srážek z mezd
  • benefity – optimalizace a evidence
  • hlídání legislativních změn s okamžitým vložením do systému

Správa platebního kalendáře:

  • hlídání termínů pro platby daní, záloh na daně a ostatních platebních povinností
  • vystavování příkazů k úhradě v předstihu
  • kontrola dodržování platebních termínů a upozorňování na případné nedostatky

Ekonomické analýzy a reporting:

  • jednoduché i složitější sestavy a rozbory hospodaření dle potřeb zákazníka
  • optimální využití účetního a daňového software pro ekonomické analýzy a reporting
  • pravidelná informovanost klienta o stavu jeho hospodaření pomocí stálých i vybraných sestav a analýz
  • pravidelné i mimořádné informování klienta o odchylkách od standardního vývoje hospodaření, předcházení problémům
  • analýzy a reporting na míru a dle potřeb zákazníka např. v síti podniků
  • standardní výkaznictví
  • běžné sestavy pro fyzické osoby – výkaz příjmů a výdajů, pěněžní deník, kniha pohledávek a závazků
  • možnost strukturování daňové evidence (pro fyzické osoby) jako by se jednalo o osobu právnickou (hlavní kniha apod.)
  • běžné sestavy pro právnické osoby – hlavní kniha, obratová předvaha, deník, rozvaha, výkaz zisku a ztráty, cash-flow
  • členění daňové evidence a účetnictví na střediska, zakázky, činnosti dle potřeb klienta
  • statistické výkazy a Intrastat
  • metodika a evidence majetku, účtování majetku
  • metodika e evidence zásob, účtování zásob

Běžné účetní a daňové poradenství:

  • pravidelné i mimořádné poradenství k běžným účetním a daňovým problémům
  • legální daňová optimalizace
  • problematika cestovních náhrad – návrhy a optimalizace na míru
  • problematika oprávek a opravných položek, časové rozlišení, rezervy ve vztahu k daňové povinnosti
  • on-line písemné vyjádření k vybraným účetním a daňovým problémům
  • využití fulltextových vyhledávačů našeho osvědčeného poradenského software v oblasti účetnictví a daní

Zastupování klientů a komunikace s úřady:

  • zastupování klientů při kontrolách a při komunikaci s úřady
  • možnost převzetí zplnomocnění na veškeré jednání s úřady v předem smluvené oblasti

Odložení daňové povinnosti daňovým poradcem:

  • garance splnění zákonné povinnosti pro včasné podání daňového přiznání k DzP s využitím možnosti odložení daňovým poradcem

Elektronické on-line poradenství:

  • poskytování on-line elektronických informací o hospodaření
  • komunikace přes e-mail, Skype,

Zpět …